čtvrtek 5. února 2015

Jak se starat o vlasy ( mastné,suché,normální..)

Ahoj, tak zas po dlouhé době  jsem se dostala k psaní :DD
Jsou jarní prázdniny (Buhahaha:3) takže i víc času na všechno... už ani občas nevím co dělat,chci někam odjet:(:D
Spoustá lidí asi jelo na hory:D což jim i závidím, musí tam být zábava..(ale i zimaXD) já bohužel neumím ani moc lyžovat ani snowboardovat, na lyžích jsem jela naposled když mi bylo 10-11?
Na sporty jsem poleno:D.
Ale teď se radši přesunu k tomu o čem jsem chtěla psát ..
Každá z nás má určitě  nějaké problémy se svými vlasy..  " jsou pořád mastné, jsou řídké, jsou netvarovatelné, jsou vysušené, jsou roztřepené, nemají objem, elektrizují.."
O svých vlasech můžete říct zkrátka spoustu věcí..:D
Ale o každý typ vlasů je třeba se starat trochu jiným způsobem.

Mastící se vlasy

Klasika,hlavně v pubertě je to problém:D řekla bych že tento  typ mám já..
U tohoto typu vlasů je potřeba vyvarovat se šamponům  a kondicionerům "pro lesk". + všechny šampony s obsahem silikonu není dobré používat často.
Dále potom nedávat si kondicionér ke kořínkům.  NIKDY!!! :D A nakonec- je lepší je fénovat si vlasy  studeným vzduchem, i když se mi zdá že to pak trvá o dost déle. :I jo a super je i suchý šampon :) ( když to nepřeženete:D)

Vysušené  vlasy
Potřebují péči, která ve vlasech udrží vlhkost a ochrání je před vysoušením.
Dávejte pozor při česání a tupírování , s drastickým zacházením se můžou snadno lámat. Nepoužívejte často lak na vlasy. Pokud máte čas a nejdete hned po umytí vlasů do školy( nebo někam..:D) ,nechte vlasy uschnout přirozeně. Fénování není pro suché vlasy dobré.
Také když jdete třeba v létě na sluníčko ,měli byste na ně použít speciální kosmetiku s UV filtry.. nebo stačí nějaká pokrývka hlavy:D podobně je to se soláriem:) A občas je dobré používat různé výživné masky,v obchodech je spousta druhů, určitě si je zamilujete :3

Normální  vlasy 
Moje zásadní rada zní  - snažte  se aby normální zůstaly!:D
Nezničte si je.
Tyto vlasy nejsou problémové ,doporučuje se používat  šampony s kondicionerem- dva v jednom:) k těm nic víc nemám, spíš bych vám sem nejradši vypsala co všechno nedělat, abyste si je nezničili.Ale to už snad skoro každý ví..nebo si to může najít na googlu:D

Když vlasy elektrizují 
Používejte více  kondicionér ,ale opět -vyvarujte se radši kořínkům. Poté existují  i antistatické spreje, které nejsou moc známé, ale pokud si koupíte kvalitní, měl by pomoct. Cena se pohybuje od  (cca) 140 Kč. Můžete také zkusit iontový kartáč.. nejnižší cena se pohybuje kolem 500Kč,ale pokud máte elektrizující vlasy neustále,tak za to stojí:).
Asi nejjednoduší "pomoc" je přestat si česat vlasy umělohmotnými obyč. hřebeny a kartáči a raději používat ty přírodní- ze dřeva a kartáče s přírodními štětinami. Také jsem někde četla že pomáhá rozčesat je trochu mokrým hřebenem, ale je pak trochu na prd, když jdete hned potom ven
a venku je ještě třeba zima. :D
Mít takové vlasy tak si pískám..

Snad se to někomu z vás bude hodit, já osobně jsem dlouho dělala hroznou chybu . Než mi asi před rokem kadeřnice řekla jak se s tím kondicionérem" zachází" tak jsem si ho dávala ke kořínkům ,  
a s mým typem vlasů  to bylo děsný.:D
       ByeBye✓:*                                                                                                         



*CandyMeg

3 komentáře:

  1. Super článek! :D :)
    Já si osobně nikdy nefénuju vlasy,jen třeba na nějaké výjimečné příležitosti a tak. :D
    Teď si nechávám vlasy narůst,ale budu muset zase rok čekat.._. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju! :D :) po dlouhé době no.. :D
    Ty máš fajn vlasy, řekla bych že máš ten typ " normální" :) :D
    3:) A jak moc si je necháš narůst ?:DD

    OdpovědětVymazat
  3. Mám je strašně řídký :( Proto si dělám copánky (na noc), ale moc výrazně to nepomáhá. :/
    Asi jak je máš ty:) I když je výhoda,že jak je mám teď krátké,dobře se mejou! :D

    OdpovědětVymazat