čtvrtek 23. dubna 2015

Jak to probíhá v solárku?

Zdárek, už dlouho jsem nic nenapsala.. možná jen nebylo o čem psát. Ty časy kdy se nic neděje a není nic , s čím by bylo fajn se podělit ...
Ale asi před dvěma- třemi týdny jsem poprvé zašla  do solárka. To víte , chtěla jsem jet do Prahy , kam se dostanu  párkrát do roka, a chtěla jsem vypadat tak nějak lépe a  tak jsem si řekla ,že solárko bych mohla zkusit. Je tady takový menší salon, ve kterém je jen jedno "zařízení" a je horizontální ( ležíte v něm, existují ještě vertikální, ve kterých se stojí :D )

Tohle vypadá zrovna jako jedno z těch lepších solárií...:)
....↓

No a jak to probíhá ? Paní co tam je se vás zeptá na pár věcí ohledně toho  jak se opalujete, a kolik minut by vám pro začátek mohlo vyhovovat. Správně by se mělo začínat spíše na 6-10 minutách , já začla na 15ti.. jsem ten typ co se moc neopálí( ani když ležím 5 hodin v kuse na slunci..) , ale co je fajn - ani se nespálím.. nikdy jsem nezažila takové to nepřijemné spálení kůže , zarudnutí a bolest .. :D Pak tedy dostanete krém, kterým byste se měli namazat. Někdo to nedělá ,ale je to lepší ( stejně je to i s  ochrannými brýlemi,ano i ty se do solárka nosí,ono nemusí mít totiž dobrý vliv na oči, někdo na to kašle , někdo je vzorný..já na ně zatím kašlu :D)Další věc co pak uděláte je, že se svléknete- ano do naha! :D Nikdo tam v kabince se solárkem s vámi nebude , nebojte..  pak vlezete dovnitř, zavřete se a zapnete to mačkátkem :D  to je vše , pak jen ležíte  několik minut .. zatím jsem ale nepřišla na to jestli se tam mám nějak otáčet abych se rovnoměrněji opálila, ale na diskuzích  většina píše ,že se otáčí .. mě se to ale provádí dost špatně , je to tam  trochu stísněné..:D Proto pokud máte možnost, tak je asi lepší jít do vertikálního  solárka.

A pozor , asi je opravdu lepší začínat na 6-10 minutách, jelikož když já měla  tech 15 ,tak ke konci  jsem se málem vařila.. jsou tam sice větráky, ale horko je tam dost,když se rozehřeje.. pak si zvyknete a je to fajn :D
Co se týká cen - na tech  15 minut mě to vyšlo 90 Kč, jinak jsem to moc nezkoumala..ale v každém salonu je to trochu odlišné.Solárko asi není pro každého, někdo má strach např. o své zdraví..no já ale riskuju spoustu věcí :I
jo a pokud třeba máte strach ze stísněných prostor , bude to oříšek.. i já se trochu bála poprvé- to víte, viděla jsem spoustu hororů a videí, kde byla příšerná smrt upálením v solárku :D Což se v realitě samozřejmě stát nemůže, ono se samo vypne po vašich nastavených minutách. Ještě bych měla zmínit , že když tam jdete, tak hodinu před tím byste se neměli sprchovat , a asi 3 hodiny po něm byste se neměli sprchovat a přijít tam bez makeupu. Ale to už vám tam nejspíš řeknou ,nebo to tam bude napsané.

To je zatím všechno z mých zkušeností, byla jsem tam asi 5x , já sama vidím trošku opálenější odstín( až po páté) ,ale myslím ,že to není zatím moc výrazná změna, okolí by si toho asi nevšimlo . :D No  uvidíme jak se zbarvím dál..
(Ale nebojte se o mě, nějak často to praktikovat nehodlám..:D)
Jestli máte jakékoliv zkušenosti nebo otázky, pište do komentářů, ráda se podívám a třeba přiučím. Pokud to vůbec tady někdo někdy čte :D

ps: a než zajdete do solárka, zkontrolujte si na těle pihy , jestli nemáte nějaké zvláštně a více vystouplé...( možná je lepší to nechat zkontrolovat u doktora, jistota je jistota..)
:)

Sladké sny Vám přeje *CandyMeg

Žádné komentáře:

Okomentovat