neděle 16. listopadu 2014

Gel nails inspiration

Čaute!
Je podzim a s ním taky předvánoční nálada, někteří už nakupují dárky aby pak neměli  stres..:D
Taky bych  si už ráda nějaké zajistila, ale zatim  nemám moc nápadů, co komu koupit.. tenhle rok bych  chtěla kupovat něco originálního, aby to nebylo stejné jako každý rok ( znáte to , ponožky, a tak podobně :'DD) Snad mě brzo navštíví vánoční múza .:D aale to nechám teď stranou :) Do nedávna jsem moc svoje nehty neřešila, občas jsem si dala lak  a to bylo všechno.. momentálně mě ale zaujaly gelové nehty a různé styly lakování nehtů ...přemýšlím že si  nechám  nějaké udělat, aby byla zase nějaká změna! Hledala jsem a vybrala pár fotek ,které by  mohly být inspirací pro mě i pro vás :) Cena za gelové nehty je různá, podle náročnosti:) Vydrží cca měsíc pěkné, pro některé z vás může být výhodou ,že se  odnaučíte kousat si nehty.:D











*CandyMeg*

Žádné komentáře:

Okomentovat