úterý 18. listopadu 2014

Malé nákupy v HK + recenze: Gelové nehty

Jak jste si užili včerejší "prázdniny"? :D  Už podle názvu asi víte , že já jsem si vyjela do HK, jela  jsem s kámoškou do kina, na dobrý jídlo ,a  prohrabat všechny obchody :3 (znáte to:D)  a k tomu jsme si ještě nechaly udělat gelové nehty , já jsem tam teda byla poprvé :)

Docela jsem se bála jestli to nebude hodně nepřijemné, ale přežila jsem , jen to zabroušení povrchu nehtů mi moc přijemné nebylo :D:)  Trvalo to cca 40 minut , stály mě 350 Kč  ,vybrala jsem  si levnější:) Drží pěkně , myslím  že  celý měsíc vydrží  tak jak mají:)  Ale už v obchoďáku jsem narazila na první problém a to sbírání drobáků... upadlo mi na zem pár korun a trvalo mi asi pět minut(normálně to máte za pár vteřin že :D) než jsem je nějakým způsobem sebrala ze země.  A taky tak přemýšlím jak to bude ve škole s tělocvikem...:I




Nákupy byly opravdu malé,protože asi za týden  jedu do Polska:).. koupila jsem si   modrou mikinu a   krásnou krajkovou černou  košili , obojí je z New Yorkeru - ten obchod mám ráda, není to zastak předražené a je tam spousta pěkných věcí:) i když někomu může připadat že  tam nakupuje hodně lidí takže můžete potkat někoho s uplně stejnými věcmi ,ale to bych musela nakupovat v zahraničí abych měla něco opravdu hoodně originálního:D:)




*CandyMeg*

2 komentáře: