sobota 6. prosince 2014

Liberec♫

Jak se vám dařilo ve škole ? :D Já jsem si naštěstí celýý týden místo školy mohla užívat v Liberci :3
 Mamka se rozhodla že se chce podívat (se mnou) na koncert Lenky Filipové, protože jí má fakt ráda :D Takže nás jeden mamky kámoš odvezl do Liberce a tam už na nás čekal hotel.. když jsme tam přišli ,byla tam dost nepřijemná paní.. dost nepřijemná..( vypadala jako by si říkala " ježiš přijeli sem burani z maloměsta " ) :D a že prý nemáme ještě pokoj připravený.  Tak jsme tam nechali tašku a šli do obchoďáku Forum.. ty ozdoby a světýlka a vánoční stromek <3 to bylo dokonalý,taková atmosféra.. !!škoda jenom že tam všichni koukali jen do mobilů, místo aby se na sebe lidi aspoň trochu usmívali.:/ !! vždyť budou Vánoce sakra!:X
No a když jsem přišla do obchodů měla jsem chuť si to všechno vzít ,  tolik úžasných věcí!:D ten pocit je jako když se zamilujete.. znáte to na nákupech?:D
Koupila jsem si novou čepici, i přesto že zimní oblečení prostě nesnáším.

Zvláštní je že vždycky když spím někde kde jsem ještě nikdy před tim nespala tak se mi zdají sny , šílený sny :D Zdálo se mi ,že  u nás v kuchyni se objevil jeden kluk ze školy , líbali jsme se  a  pak jsem mu mačkala pomeranč na hlavu :D doufám že se  tyhle sny nestávají  skutečností :D
jo a v hotelu měli saunu, a hosté  měli hodinu v sauně a vířivce zdarma, tak kdo by to nevyužil, musela jsem tam jít :'3  a když jsem měla jít zpátky na pokoj,  nechtělo se mi oblíkat ,tak jsem si na sebe vzala jen ručník a jela výtahem do toho patra, kde byl náš pokoj.. jenže! nefungovala karta na otevření dvěří .. :D takže jsem musela v tom ručníku jít dolů na recepci aby to spravili :'D co se mě ještě nestane:X
Rozhodně to byl fajn odpočinek ...někdy je potřeba odjet někam pryč daleko..。◕‿◕。

:* kiss

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

*CandyMeg*

Žádné komentáře:

Okomentovat